Leverandørmøde om printudbud i forbindelse med ny VALG-løsning

Print-leverandører inviteres til møde omkring nyt udbud.

Tid: 

8. juni 2022 - 14:30 til 15:30

Sted: 

Mødet afholdes i KOMBITs lokaler Halfdansgade 8, 2300 Kbh S.

Målgruppe: 

Mødet er målrettet leverandører af print.

Relateret til:

Tilmelding: 

Send en mail til VALG@kombit.dk for at deltage.

Tilmeldingsfrist 3. juni

I forbindelse med udviklingen af en ny landsdækkende VALG-løsning, skal der også indgås nye aftaler relateret til de øvrige opgaver, som understøtter valghandlingen, nærmere bestemt print.

På mødet præsenteres tidsplan og hovedpunkter fra det udbudsmateriale, som efter endt høring skal danne rammen om printudbuddet.

Udbudsmaterialet sendes i høring hos de deltagende på mødet og andre relevante aktører umiddelbart efter leverandørmødet er afviklet.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Projektkoordinator
3334 9420